به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با مردم شهرستان سرایان اظهار داشت: امید است خدماتی که دانشگاه علوم پزشکی در اختیار شبکه بهداشت این شهرستان قرار داده است، مورد رضایت مردم باشد.
وی که پس از افتتاح طرح های بهداشت و درمان استان در شهرستان های بیرجند و قاینات به سرایان رفت، افزود: علیرغم اینکه دولت با مشکلات زیادی مواجه است و روز به روز نیز در حال افزایش است بتوانیم وعده ها را عملی کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ارتباط با نبود پزشک متخصص وفقه دو یا سه ماه ایجاد شده که جبران خواهد شد و سپس در دوره بعد یعنی از مهرماه به شهرستان پزشک متخصص اعزام خواهد شد.
وی عنوان کرد: سرایانی ها چون کم خور و انسان های قانع هستند طبیعی است که فرد بیماری کمتری داشته باشد که این نشان از توجه به سلامتی خودشان است.
قاضی زاده هاشمی گفت: علاوه بر سرایان دیگر شهرستان های خراسان جنوبی نیز با کمبود پزشک متخصص مواجه هستند اما این شهرستان بیماران بیشتری نسبت به سرایان داشتند.
وی اظهار امیدواری کرد: دولت و نظام بتواند به وعده هایی که داده به نحو احسن عمل کند تا مسیر جانبازان، شهدا و ایثارگران ادامه یابد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه برای انجام سفر 2 روزه وارد بیرجند شد.
15 طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر آغاز می شود.
مجموع سرمایه گذاری این طرح ها حدود 40 میلیارد تومان اعلام شده است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.