به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان،بابیان اینکه خوشحالم که بار دیگر به شهر اولین‌ها سفر می کنم و از باشگاه نفت مسجد سلیمان که زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می کنم افزود: خوزستان و مسجد سلیمان سرشار از ثروت هستند لذا امیدوارم شرایطی فراهم شود تا مردم خوزستان و این شهر از امکانات خوبی برخوردار باشند.
قلعه نویی با اشاره به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در چند هفته گذشته تغییراتی در کادر فنی خود داشته و چون در خانه بازی می کند برای برد وارد میدان می شود گفت: با توجه به اینکه آخرین بازی این تیم را آنالیز کردیم به خوبی می دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم اگر چه ما سپاهان هستیم و به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ هستیم.
وی بیان کرد: نمی ‌گویم تیم نفت مسجد سلیمان ضعیف است اما اگر تیمی بخواهد در لیگ برتر قدرتمند ظاهر شود باید ابتدا پول داشته باشد تا بتواند بازیکنان خوبی در اختیار بگیرد.
قلعه نویی ادامه داد: تیم نفت مسجدسلیمان قدمت زیادی در فوتبال ایران دارد لذا امیدوارم مسئولان خوزستان بیشتر به فکر این تیم و هوادارانش باشند تا نتیجه خوبی در ادامه راه کسب کند.
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: در بازی فردا به غیر از سیاوش یزدانی که در مصدوم است تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

** مسئولان به خوزستان رسیدگی کنند
قلعه نویی در ادامه گفت: خوزستان در سال های اخیر همیشه مظلوم بوده لذا نیاز است که مسئولان به این استان رسیدگی کنند.
سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه مردم ایران از جمله شهرستان های خوزستان که هشت سال جنگیدند همیشه مظلوم هستند و مسئولان به این استان توجه نمی ‌کنند افزود: سال ها از دوران جنگ تحمیلی می گذرد اما هیچ تغییراتی در خرمشهر به وجود نیامده است. همچنین شهرستان مسجد سلیمان جز ثروتمندترین مناطق کشور است اما یک هتل که در شان مردم این شهر باشد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط مملکت، روز به روز اوضاع معیشت مردم سخت‌ تر می‌شود و مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد گفت: امیدوارم مسئولان فکری کنند تا شرایط کشور و از جمله خوزستان بهتر شود.
دیدار بین دوتیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت 20:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.