بهروز مکوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احترام هواداران و مردم خوب مسجدسلیمان که همیشه به من لطف داشتند به جای خود اما وقتی می بینیم که حضورم به تیم کمکی نمی کند، رفتن بهتر از ماندن است.
وی گفت: اگر قرار باشد به صرف این که تنها در تیم باشیم و کمکی نکنیم این ماندن سودی ندارد و تنها احساسات پاک مردم و هواداران را جریحه دار کردیم.
وی ادامه داد:با توجه به مشکلات دوره قبلی از همان روز اول دوست نداشتم به تیم اضافه شوم اما در شرایطی خاص و با اصرار آقایان به این تیم رفتم و در کنار عبداله ویسی کار کردم. پس از رفتن ویسی از تیم در جلسه ای با رییس هیات مدیره باشگاه قرار بر این شد که وضعیت تیم 48 ساعت بعد مشخص شود و ما در طول این مدت و حتی چند روز بیشتر تیم را تمرین دادیم اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.
وی با اشاره به اینکه از سوی هیات مدیره باشگاه به من پیشنهاد شد که هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما قبول نکردم افزود: آنها اصرار داشتند که به همین صورت تمرینات را ادامه دهیم تا وضعیت تیم تغییر یابد اما چون دیدم که شرایط کار بسیار سخت است و می دانستم اگر بمانم هیچ اتفاقی رخ نمی دهد، پیش از بازی با استقلال و با توجه به قول و قراری که با آقایان داشتم از تیم استعفا دادم.
مکوندی با بیان اینکه حتی در تمرینات ابتدایی تیم در شهرکرد حاضر نبودم گفت: پس از اینکه ویسی در بیمارستان بستری شد با من تماس گرفتند تا به تیم ملحق شوم که توافق کردیم اما پس از گذشت پنج هفته آقای ویسی بدون اطلاع ما از تیم جدا شد و اکنون با توجه به مشکلاتی که در تیم وجود دارد دیگرادامه کار برای من مقدور نیست.
وی در خصوص آینده تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد:اگر مدیریت باشگاه سازماندهی مناسبی داشته باشد روزهای درخشان تیم نفت مسجدسلیمان دور از دسترس نیست. اکنون یک هفته از استعفای ویسی گذشته و انتظار می رفت که مسئولان باشگاه فکری به حال تیم کنند؛ هر چه زمان بگذرد به ضرر باشگاه است لذا امیدوارم مدیران هر چه سریع تر سرمربی جدید را معرفی کنند.
به گزارش ایرنا پس از استعفای ویسی در چند روز گذشته ، مسوولان باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان به بهروز مکوندی دستیار ویسی، پیشنهاد سرمربیگری این تیم را دادند که مکوندی از پذیرفتن آن خودداری و اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.