به گزارش ایرنا سردار حسین سلامی دوشنبه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی اهواز افزود: اینگونه اقدامات وحشیانه هیچگونه خللی در عزم فولادین ملت ایران به وجود نخواهد آورد.
وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا و ناکام ماندن توطئه های آمریکا در خاورمیانه اذعان داشت: آمریکا در اهداف خود در منطقه هیچ توفیقی نداشته و تنها شکست خوردن را یاد گرفته است.
سردار سلامی با بیان اینکه ایادی خود فروخته آمریکا در منطقه و ایادی کثیف آن ها در منطقه کاری از پیش نمی برد افزود: آمریکا و آل سعود با وجود بیش از سه سال حمله نظامی به مردم یمن تنها شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند.
وی افزود: در سوریه و عراق نیز با وجود همه فشارهای سیاسی و نظامی جز شکست چیزی نصیب آن ها نشده است.
جانشین فرمانده سپاه با اشاره به توطئه های آمریکایی و سعودی برای جدایی ملت ایران و عراق و حوادث بصره که به دست عاملان آن ها به وقوع پیوست افزود: ملت ایران در نمایشی مقتدرانه برادری را بین 2 کشور ایران و عراق تعمیق بخشید و با این حرکت هوشیارانه توطئه های آمریکا را برای برهم زدن روابط کشورهای ایران و عراق خنثی کرد.
سردار سلامی با اشاره به حادثه تروریستی غم بار اهواز و شهادت جمعی از مردم بی دفاع خوزستان و در خون غلتیدن شماری از کودکان و بیگناهان در این حادثه افزود: این حادثه نشان داد که دشمنان از همه ابزارهای غیر انسانی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کند و به یاری خداوند و هوشیاری ملت ایران، این حرکات عقیم به ثمر نخواهد نشست.
وی با اشاره به رشادت ها و مقاومت های مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع جانانه از کیان نظام اسلامی اظهار داشت: مردم مومن خوزستان با این حرکات ضد انسانی عقب نشینی نمی کنند و همچنان به پایداری و مقاومت خود همچون هشت سال دفاع مقدس ادامه خواهند داد.
در حادثه تروریستی روز شنبه 24 نفر از مردم نظامیان شرکت کننده در رژه نیروهای مسلح به شهادت رسیدند و 68 نفر مصدوم شدند.
12 نفر از شهدا در اهواز خاکسپاری می شوند و 12شهید دیگر این حادثه به شهرهای خرم آباد، دزفول، باغملک، مسجدسلیمان و بهبهان برای تشییع و تدفین منتقل می شوند.
گروه تکفیری و تروریستی الاحواز این حمله تروریستی و کور را برعهده گرفت.
6065/6002/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.