به گزارش ایرنا، جمعی از شهروندان مردم اهوازی شامگاه شنبه در اقدامی خود جوش با حضور در محل حمله تروریستی به یاد شهدای این واقعه تلخ و تروریستی شمع روشن کردند.
در حاشیه این آیین، مریم خرسندی یکی از شهروندان اهواز در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح برای ما که پدرانشان نظامی هستند افتخار بزرگی است.
وی ادامه داد: به همین دلیل فرزندان و خانواده های نظامی هر ساله در کنار دیگر هموطنان خود برای دیدن اقتدار ملی در آئین رژه شرکت می کنند لذا این مراسم مردمی است.
جلال نبوی یکی دیگر از شهروندان اهوازی با اشاره به اینکه این حادثه به هیچ وجه در اراده ملت ایران تاثیر منفی نگذاشته است گفت: اجتماع امشب مردم این پیام را به تروریست های کور دل می رساند که شجاعت و غیرت مردم ایران و خوزستان همیشگی است و نمی توانند با تفرقه های قومیتی و نژادی اتحاد این مردم را از بین ببرند.
هاجر احمدی یکی دیگر از اهوازی های حاضر در این مراسم در گفت و گو با ایرنا ، بیان داشت: حضور امروز مردم در این محل نشان دهنده همدردی و همدلی با حادثه دیدگان و خانواده شهدا است.
وی تصریح کرد: قومیت گرایی و نژاد پرستی جایی در بین مردم خوزستان ندارد.
در حمله تروریستی که همزمان با رژه نیروهای مسلح صبح روز شنبه در بلوار لشکر اهواز رخ داد 25 نفر شهید و 60 نفر مجروح شدند که تعدادی از آنها غیرنظامی هستند.
6068/7148
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.