به گزارش جماران؛ جمعی از ایتالیایی ها امروز (سه شنبه) با تجمع در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم با شهدای دو واقعه تروریستی 17 خرداد در تهران ابراز همبستگی کردند.

شماری از ایتالیایی ها و ایرانیان مقیم این کشور با تجمع در مقابل سفارت ایران در رم و نصب پرچم جمهوری اسلامی به دیوار مجاور و با روشن کردن شمع، با خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حوادث تروریستی روز چهارشنبه گذشته در تهران، ابراز همدردی کردند.
شرکت کنندگان در این اقدام خودجوش و انسان دوستانه، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز 17 خرداد در تهران خود را در غم مردم ایران شریک دانسته و با خانواده های قربانیان حملات تروریستی و ملت ایران ابراز همدردی و همبستگی کردند.
ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) صبح چهارشنبه 17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که به شهادت 17 نفر و مجروح شدن تعدادی از هموطنان منجر شد. 
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم امام (ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از سه مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 2 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند. 
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.