غلامعباس بهرامی نیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:با لغو روادید ورود اتباع خارجی به محدوده منطقه آزاد اروند شاهد افزایش ورود اتباع کشور عراق بخصوص استان بصره به شهرستان های خرمشهر و آبادان هستیم.
وی افزود:با توجه به حجم بالای تردد اتباع خارجی نیاز است همه دستگاه های متولی برای تامین زیرساخت و ارائه خدمات رفاهی در مرز شلمچه وارد عمل شوند.
بهرام نیا گفت:برداشته شدن روادید ورود اتباع خارجی به منطقه آزاد اروند بدون ایجاد زیرساخت لازم در پایانه، گذرنامه و گمرک انجام شد و این مهم باعث شده تا شاهد افزایش تردد شهروندان عراقی در پایانه مرزی شلمچه باشیم.
وی به افزایش گیت های ورود و خروج زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به روند افزایش زائران اربعین حسینی در شلمچه و به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران تعداد نیروهای خدماتی در این پایانه مرزی افزایش خواهد یافت.
مدیر کل پایانه های استان خوزستان همچنین بیان داشت:تا قبل از شروع حرکت زائران اربعین حسینی امکانات جدید برای تسهیل تردد زائران در پایانه مرزی شلمچه پیش بینی شده و نصب خواهد شد.
مرز شلمچه در 15 کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.
ورود اتباع کشورهای خارجی بدون روادید به محدوده منطقه آزاد اروند شهرستان های آبادان و خرمشهر از آذرماه پارسال آزاد اعلام شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.