سردار خزنی یکشنبه شب در حاشیه آیین افتتاح طرح های عمرانی محرومیت زدایی و اهدای جهیزیه به زوج های جوان مناطق محروم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خرمشهر افزود:در منطقه محروم شهرهای آبادان و خرمشهر نیز سه هزار و 931پروژه با اعتبار 435 میلیارد و 670 میلیون ریال مصوب شده که از این میزان اعتبار تاکنون حدود 300 میلیارد ریال آن جذب شده است.
وی به تامین 154 هزار فقره جهیزیه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلام در تلاش است تا 2 هزار و 500 فقره جهیزیه در سطح کشور تامین و به زوج های جوان اهدا کند.
سردار خزنی، دفاع از نظام مقدس اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا ضمن دفاع از نظام و برقرار امنیت پایدار، مردم یاری و محرومیت زدایی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی افزود: همه فرماندهان نیروها و قرارگاه هاس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عمل به وظیفه ذاتی و ماموریت اصلی خود نگاهشان توجه به محرومیت زدایی ،تامین جهیزیه، تامین آب، اشتغال و کمک به رفع بیکاری است که در این زمینه اقدامات خوبی در استان خوزستان انجام شده است.
سردار خزنی با تشکر و قدردانی از همه کسانی که در استان خوزستان به مردم خدمات می کنند و باعث خوشحالی مردم می شوند گفت: طرح های خوبی در زمینه های مختلف برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده که در هفته دفاع مقدس اطلاع رسانی می شوند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای آبادان و خرمشهر گفت: 130 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.