پس از یک هفته تلاش گسترده گروههای ضد انقلاب و معاند نظام در فضای مجازی برای کشاندن مردم اهواز و خوزستان به سطح خیابانها در یازدهم مرداد ماه برای اعلام نارضایتی ولی مردم هوشیار استان خوزستان کمترین التفاتی به آنان نکردند تا موجب یاس دشمنان شوند.
گر چه مدتی است وضعیت بازار تحت تاثیر القائات و یا جو سازیهای دشمن دستخوش تغییرات شده و قیمت اجناس و کالاها به یکباره افزایش یافته ولی مردم وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی با صبر و حوصله و اعتقاد و ایمان به مدیران حاکمیتی اجازه داده اند تا مسئولان با تدبیر و اندیشه بر مشکلات پیش آمده فائق آیند.
ضد انقلاب طی چند روز گذشته با تمامی ترفندهای خود سعی داشت تا از مشکلات به وجود آمده اقتصادی بهره برداری سیاسی کرده و مردم استان را در مقابل حاکمیت قرار دهد ولی این مردم با بصیرت خوزستان بار دیگر نیز به دعوت آنان ' نه' گفته تا اثبات کنند که پای اعتقاداتشان ایستاده و از ارزشهای نظام دفاع خواهند کرد.
نکته قابل تعمق اینکه پس از نیامدن مردم به خیابانها و مکانی را که آنان مشخص کرده بودند به یکباره فیلم و کلیپی را به نام مردم اهواز در فضای مجازی منتشر کردند و از حضور مردم در خیابانهای اهواز خبر دادند در حالی که مردم روز گذشته عادی تر از همه روزهای در خیابانهای نادری و طالقانی به خرید کالاهای خود پرداختند.
مردم خوزستان با نه گفتن به دشمنان نظام تنها و تنها وظیفه مسئولان را سنگین و سنگین تر کردند چرا که مردمی که اینگونه پای نظام خود ایستاده اند تنها شایسته خدمت هستند و مدیران باید بکوشند تا زمینه رفاه آنان را فراهم کنند، گرانیها را از بین ببرند و به مطالبات اقتصادی و... آنها که کاملا به حق هم هست پاسخ دهند.
مردم خوزستان که هشت سال رنج و سختی دفاع مقدس را بر خود تحمل کرده اند امروز بار دیگر از نظام و انقلابشان دفاع کردند و اعلام کردند که مشکلات اقتصادی ایران توسط همین مردم و همین مسئولان حل می شود و نیازی به نسخه پیچی بیگانگان و کسانی در آنسوی مرزها ندارند.
مردم مومن ، انقلابی و صبور خوزستان که همیشه در روزهای سخت در کنار مسئولانشان قرار می گیرند این بار هم به بیگانگان نه گفتند تا اثبات کنند که هم به نظامشان وفادارند و هم تحمل سختیها را مثل گذشته دارند.
اما مسئولان باید پاسخ نجابت این مردم صبور را در عمل داده و با فراهم کردن زمینه آرامش و آسایش آنها پاسخی در خور و شانشان را تقدیم کنند.
قطعا افزایش قیمتها و گرانیهای اخیر ریشه در مسائل روانی دارد و مردم با اعتراض نکردن بار دیگر به مسئولان خود اعتماد کرده تا از این مشکل هم گذر کنند و آرامش را برای آنان رقم زنند.
خبرنگار ایرنا خوزستان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.