به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در این آیین گفت: مدیر اگر تزلزل داشته باشد نمی تواند در اجرای کارها به اهداف مورد نظر برسد و پروژه ها را به نتیجه برساند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: مدیر در انجام کارها، باید زمان داشته باشد که مشکلات را بشناسد و برای رفع مشکلات چشم انداز تعریف کند اما اگر ثبات نباشد، نمی تواند برای کارها چشم انداز داشته باشد.
وی افزود: در 6 سال حضورم در این استان، چهار استاندار آمده و رفته اند و این یعنی جابه جایی زودهنگام مدیران.
امام جمعه بحنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات در جامعه گفت: نباید از صبور بودن مردم سوء استفاده شود، نگوییم مردم صبور هستند، صبر مردم هم حدی دارد و اگر سوپاپ اطمینان نباشد انفجار رخ می دهد.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز بی ثباتی در مدیریت ها را آفت برای توسعه عنوان کرد و گفت: امید می رود این مشکل مرتفع شود و شاهد جابه جایی زودرس مدیران نباشیم.
حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: انتظار می رود برای تحقق ثبات مدیریت ها تجدید نظر شود و مدیران برای خدمت بهتر زمان بیشتری داشته باشند.
استان خراسان شمالی تا کنون 9 استاندار به خود دیده است و محمدرضا خباز نهمین استاندار این استان پس از محمدرضا صالحی، سید علی‌اکبر پرویزی، محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهانبخش، احمد مروج الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی سال 1383 تاسیس شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.