سعید علیپور صحرا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امو خیریه در 18 تیرماه برای آقایان و خانم ها در شهرستان برگزار و ونفرات برترهر رشته (حفظ قرآن ترتیل ودعاخوانی) مشخص و از آنان قدر دانی شد.
وی افزود: برترین های هررشته در رقابت های استانی در محل آستان مقدس امامزاده سید عباس بجنورد وهمچنین نفرات برتر درمورخه22تیرماه به مسابقات استانی درمحل آستان مقدس امامزاده شرکت یافتند و در این دوره صحت و زیبایی قرائت بانوان قاری و حافظ شهرستان از داوران نمره قبولی گرفت.
وی با اشاره به اینکه در خشش بانوان شهر تیتکانلو در این رقابت ها بیشتر بود افزود: در حفظ کل سیده زهرا حسینی رتبه اول، در حفظ 20 جز؛ خانم خوش سیرت رتبه اول و در حفظ 5 جز، خانم نظام دوست رتبه سوم استان را از آن خود کردند.
وی یادآورشد : در بخش ترتیل هم خانم براتزاده با دریافت رتبه اول، رفتن به مرحله کشوری این رقابت ها را قطعی کردند.
یکی از برنامه های سالانه اوقاف و امور خیریه برگزاری کلاس های طرح حفظ برای کودکان است که در شهرستان فاروج این برنامه در قالب 21 کلاس با مشارکت موسسه جامعه القرآن برگزار می شود و در پایان سال آزمون طرح حفظ علاوه بر آزمون سراسری برای سنجش شرکت کنندگان در این طرح برگزار می شود.
مرحله نهایی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ 5جزء، حفظ 10جزء، 20جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته‌های معارفی شامل حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن مهرماه امسال در استان مرکزی برگزار خواهد شد.
7187/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.