علی شورزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 70 پایگاه اصلی و 500 پایگاه فرعی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در استان دایر می شود.
وی با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته نیز شمار پایگاه ها همین تعداد بوده است افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، تابستان امسال 70 هزار دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت شرکت می کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت از هفته نخست تیرماه آغاز می شود و به مدت هشت هفته ادامه دارد.
وی گفت: یکی از رویکرد های امسال در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی، گسترش این برنامه ها به روستاها است و تلاش داریم تا شمار بیشتری از دانش آموزان روستاها در کلاس های اوقات فراغت حضور یابند.
وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با ارائه تخفیف های مناسب در شهریه، امکان حضور دانش آموزان کم بضاعت و محروم در برنامه های اوقات فراغت فراهم شود.
شورزاده اظهار داشت: از استانداری درخواست کردیم تا از منابع دهیاری ها نیز برای کمک به اجرای برنامه های اوقات فراغت استفاده شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رویکرد ما ارتقای کیفیت برنامه ها است خاطرنشان کرد: کیفیت برنامه های اوقات فراغت در مدارس مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد و ارزیابی های لازم از آن انجام می شود.
164 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.
7185/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.