به گزارش ایرنا محمود ثمینی عصر چهارشنبه در ستاد گرامیداشت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهارکرد: امروز باید تفکر امام که همان تفکر بسیجی و آزاد اندیشی اسلامی بود، در میان مردم رواج داد و آن را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه 14 و 15 خرداد مکمل یکدیگرهستند، گفت: قیام 15 خرداد سال 42 را امام (ره) به علت کشتار دسته جمعی طلاب و سایر مردمی که به درجه رفیع شهادت نائل شدند برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.
فرماندار شهرستان بجنورد همچنین گفت: این دو رویداد تاریخی نقطه عطفی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به تقارن 14 و 15 خرداد ماه با ماه مبارک رمضان افزود:به این علت، امسال کاروان اعزامی به تهران و مرقد امام خمینی(ره) نخواهیم داشت اما باید برنامه ها به مناسبت این دو روز نسبت به سال های قبل پرشورتر، پرمحتواتر و پررنگ تر در استان برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز گفت: امسال باید برنامه های 14 و 15 خرداد را منظم تر و باشکوه تر از گذشته اجرا کنیم.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: باید دستاوردها و پیشرفت های نظام را در طول 40 سال در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فناوری و ... برای مردم تبیین کنیم.
وی با اشاره به گذشت چهلمین سال از پیروزی انقلاب افزود: دشمنان در این مدت توطئه های مختلفی برای ایران اجرا کردند که برهم زدن علنی برجام نمونه ای از اینها بود اما نظام همیشه در برابر این توطئه ها سرپا بوده و ایستادگی خواهد کرد .
اخبار خراسان شمالی را در پیام رسان سروش اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.