به گزارش ایرنا، مجید معتمدی چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: به همت معلمان و نیروهای ستادی ، در اجرای طرح مهر شهرستان، رتبه نخست استان را به خود اختصاص داد و در طرح سفیران سلامت، جشنواره نوجوان سالم، مسابقات قرآنی و...هم مقام دوم استانی را به دست آورده ایم.
وی، قبولی در کنکوربا رتبه های خوب را یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش عنوان کرد و بیان داشت: رشد قبولی در کنکوردانش آموزان شهرستان به 50درصد رسیده است.
معتمدی اظهار داشت: در کنکور پارسال با قبولی 12 نفر از دانش آموزان در دانشگاه فرهنگیان، وجود 3 رتبه سه رقمی و... در این شاخص به رشد 50درصدی رسید که امیدواریم امسال شاهد شرایط مطلوب تری باشیم.
وی یادآورشد: همه این موفقیت ها به همت معلمان شهرستان رقم خورده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های مقاوم سازی و نوسازی مدارس در شهرستان بیان داشت: به همت یک خیر، امسال مدرسه 6 کلاسه ای در روستای چری ساخته شد که تمام هزینه افزون بر 10میلیارد ریالی آن از سوی این نیکوکار هزینه شد.
وی از ساخت مدرسه روستای آرمود آغاجی به همت گروه جهادی خبرداد و بیان داشت: این مدرسه 2 کلاسه هم 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیداوریم به سال تحصیلی پیش رو برسد.
معتمدی گفت: با همکاری اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس، مکان ساخت مدارس روستای یام و تبریان جانمایی شده که ساخت آن نیز به زودی آغاز ومجوز ساخت 3 مدرسه روستایی هم دریافت شده است.
وی از تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون ریالی اعتبارات تجهیز مدارس شهرستان خبر داد و گفت: از این رقم یک میلیارد و 200 میلیون ریال صرف تجهیزات گرمایشی و 300میلیون ریال برای تامین تجهیزات آموزشی هزینه شده است.
معتمدی مجموع رقم اختصاص یافته به این دستگاه را، 5میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مابقی رقم در قالب اوراق و اسناد خزانه اختصاص یافته است.
وی نواختن زنگ سپاس، دیدار با خانواده شهدا و فرهنگیان ایثارگر، پیاده روی عمومی، ویژه برنامه جشن و... را از برنامه های پیش بینی شده برای هفته معلم در شهرستان عنوان کرد.
7هزارو 833 دانش آموزدر 135 مدرسه شهرستان فاروج با فعالیت 836 فرهنگی تحصیل می کنند.
7187/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.