به گزارش ایرنا علی کورانی فرعصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد در فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: همه باید همکاری کنند تا آموزش و پرورش در مسیری که برای آن ترسیم و مشخص شده حرکت کند.
وی با اشاره به روز معلم افزود: باید از هر شخصی که برای تعالی فرهنگ کشور اقدامی انجام می دهد تقدیر و تجلیل کرد.
فرماندار بروجرد بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در بروجرد خدمات مختلفی در همه بخش های آموزشی و پرورشی ارائه داده که نیازمند تقدیر و تشکردر این ایام است.
کورانی فر اضافه کرد: مباحث تربیتی امروز نسبت به دهه های گذشته بسیار متفاوت است و نمی توان با استفاده از ابزارهای قدیم با تکنولوژی روز مقابله کرد.
وی با بیان اینکه معلم احیاگر و زنده کننده است، تاکید کرد: معلمان در طول سال تحصیلی با تلاش خود آموزش هایی را به دانش آموزان ارائه می دهند که هفته معلم فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه است.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: حدود 80 درصد بودجه کشور صرف مسائل جاری و 20 درصد صرف مسائل عمرانی می شود که باید در جهت کاهش این هزینه ها اقدام کرد.
رئیس آموزش و پرورش بروجرد افزود: در حال حاضر سه هزار و500 فرهنگی و 53 هزار دانش اموزان در شهرستان بروجرد عضو خانواده آموزش و پرورش هستند.
شهاب روزبهانی گفت: دانش آموزان و معلمان بروجرد درمسابقات و المپیاد های مختلف رتبه های ملی و استانی متعددی را کسب کرده اند.
وی بیان کرد:210 میلیون ریال برای مقاوم سازی و آبرسانی به اردوگاه فیال بروجرد تخصیص داده شد و از هفته گذشته در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
رئیس آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: سال گذشته خیرین سه میلیون ریال تجهیزات برای هنرستان های شهرستان بروجرد خریداری کردند.
روزبهانی اضافه کرد: برای پیشرفت کشور باید به اموزش و پرورش توجه جدی شود زیرا غفلت از آن پیامدهای نا مطلوبی را به دنبال دارد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.