سرهنگ رحمان اسپیدکار سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی برای اجرای این مراسم در بلوار مصلی در محدوده میدان شهید محمدزاده تا میدان دولت (بازرگانی ) بجنورد اجرا می شود.
وی گفت: مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم بلوار مدرس، خیابان هجرت و خیابانهای منتهی به خیابان طالقانی است که شهروندان و رانندگان می بایست ضمن همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی و ماموران راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: اعمال توقف وپارک ممنوع از ساعت 24 امشب در ضلع شرقی بلوار مصلا اعمال می شود همچنین اعمال توقف وپارک در روز چهارشنبه از ساعت 6 صبح در محدوده چهار راه هنگ تا میدان مادر و از میدان مادر تا میدان شهید محمد زاده تا پایان مراسم خواهد بود
سرهنگ اسپیدکار اظهار کرد: هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می شود.
مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29فروردین برگزار و تاساعت 12 ادامه خواهد داشت.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.