به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه با این همه ظرفیت، کشور نباید وابسته به بیگانه باشد، افزود: 10 میلیون نفر جوان دانش آموخته دانشگاهی در کشور هست، همان های که با دانش هسته ای، دشمن را ترساندند، موشک ساختند و دل استکبار را به لرزه درآوردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اختلافات جناحی به اقتصاد کشور خدشه می زند، گفت: باید برای توسعه کشور از هر استعداد و هر تخصص بهره گرفت، این جناح و آن جناح ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: حزب بازی، سیاسی بازی و جناح بازی ها سبب شده تا اقتصاد با مشکل رو به رو شود بنابراین، باید از همه تفکرات و ایده ها برای رونق اقتصادی استفاده شود.
امام جمعه بجنورد گفت: هسته های اندیشه ورز اقتصادی تشکیل دهیم و دست به دست هم، مشکلات را حل کنیم.
وی افزود: رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و عده ای می گویند، اقتصاد مقاومتی را قبول نداریم، تو که هستی که قبول نداری، وقتی رهبری گفته اند اقتصاد مقاومتی نسخه درمان است، یعنی همه مطالعه انجام شده و کار کارشناسی شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه شعار امسال با حمایت از کالای ایرانی گره خوره است گفت: کشور ما، بزرگ و پر از ظرفیت است و باید با استفاده از این ظرفیت ها، اقتصاد را زیرسازی کنیم تا وابستگی به اجانب کم شود و تحریم ها در ما اثر نکند.
وی به سالروز حمله آمریکا به طبس اشاره کرد و افزود: خدا در طبس قدرت نمایی کرد و شن ها سبب شد تا بیابان در ام القرای جهان اسلام، قبرستان ابرهه زمان شود.
امام جمعه بجنورد به سالروز ولادت امام زمان (ع) اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار، همزمان با روز ولادت امام زمان (ع) مردم بجنورد در برنامه راهپیمایی شرکت کرده و از مسجد حجت ابن الحسن به سمت امامزاه سلطان سید عباس حرکت می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: پاسداری، تنها در امر نظامی نیست و باید از حریم ولایت، ارزش های اسلام و خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.