صادق خالق زاده سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با مصوبه کمیته تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی اپراتورهای مرکز پلیس 110 شهرستان برای گرفتن اطلاعات دقیق و انتقال صحیح آن به اورژانس هلال احمر، آتش نشانی و پلیس راه از سوی مسئولان مرتبط توجیه می شوند.
وی افزود: باتوجه به اینکه بیشتر تماس های حادثه دیدگان با تلفن 110 مرکز پلیس انتطامی صورت می گیرد و پس از آن این مرکز برای اعزام نیروهای امدادی تماس و هماهنگی اولیه را با اورژانس هلال احمر، آتش نشانی و پلیس راه انجام می دهد مقرر شد این اپراتورها در خصوص نحوه دریافت، انتقال اطلاعات دقیق از نوع حادثه، نوع خودرو، تعداد نفرات حادثه دیده، محل دقیق حادثه، تعداد مصدومان توجیه شوند تا از اعزام ها ی غیر ضروری جلوگیری و در زمان مقرر خدمات مطلوب به حادثه دیدگان ارائه شود.
رئیس جمعیت هلال احمر فاروج گفت: امسال 81 هزارو و 900 نفر با مراجعه به ایستگاه پست جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان از خدمات واحدهای مختلف بهره مند شدند.
وی از پیش بینی فضای دبیرستان های کوثر، فدک، حسین پور، امام خمینی از سوی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروز97 خبرداد و افزود: آموزشگاه الغدیر برای اسکان اضطراری و در شرایط بروز برف و کولاک برای در راه ماندگان احتمالی، مساجد سطح شهر و سالن ورزشی معلم آموزش و پرورش پیش بینی شده است.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری بجنورد؛ دروازه ورودی شرقی خراسان شمالی از سمت استان خراسان رضوی محسوب می شود.
7187/3007/6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.