علی زاهدی نیا دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در خراسان شمالی 627 هزار نفر، جمعیت بالای 15 سال هستند که از این تعداد برای 485هزار نفر یعنی 72 درصد کارت ملی هوشمند صادر شده است.
وی از هم استانی ها درخواست کرد که در مهلت باقی مانده برای اخذ کارت ملی هوشمند اقدام کنند، به علت اینکه کارت های ملی فعلی فقط تا پایان سال اعتبار دارد و دولت به هیچ وجه کارت ملی را تمدید اعتبار نمی کند.
زاهدی نیا گفت : 16هزار کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان آماده تحویل است که اگر متقاضیان تا شش ماه برای دریافت آنها مراجعه نکنند، کارت ملی آنها باطل می شود و باید مجدد برای ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: از تعداد 16 هزار کارت ملی هوشمندی که آماده تحویل است، چهار و هزار و 600 مورد در سال 95 صادر شده اما تاکنون افراد برای تحویل گرفتن آن اقدام نکرده اند.
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: حداکثر ظرف مدت 15 روز کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت WWW.NCR.IR برای نوبت دهی اقدام کنند و بعد از اجرای این کار کد رهگیری از طریق سیستم دریافت می کنند سپس تاریخ و محل مراجعه را خود شخص تعیین می کند تا فرد در همان روز مراجعه کرده و تکمیل ثبت نام انجام می شود.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.