مسئول برگزاری این نمایشگاه، یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به استقبال خوب مردم و مسئولان، زمان فعالیت این نمایشگاه تمدید شد و اختتامیه آن روز پنجشنبه برگزار می شود.
حامد موسوی نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه، یکشنبه هشتم بهمن ماه گشایش یافته و در این مدت شمار زیادی از مسئولان با حضور در نمایشگاه و خرید آثار به نمایش گذاشته شده، از زلزله زدگان حمایت کرده اند.
وی، کمک به زلزله زدگان استان را از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: تمام سود حاصل از فروش عکس‌ها صرف زلزله زدگان استان خواهد شد.
موسوی نژاد با بیان اینکه 32 اثر از 2 هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: این نمایشگاه در مجموعه فرهنگی عمیق دایر است.
مسئول برگزاری نمایشگاه آروزهای گمشده با اشاره به اینکه آثار دو هنرمند خراسان شمالی در این نمایشگاه عرضه شده است تصریح کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح 9 تا 12 و در نوبت عصر 16تا 20 است.
زلزله ای به قدرت 5.7 ریشتر شامگاه شنبه 23 اردیبهشت ماه امسال بجنورد مرکز استان را لرزاند که در این زمین لرزه علاوه بر خسارت به منازل و اماکن 2 نفر کشته و بیش از 400 نفر مصدوم شدند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.