غلامحسین ساقی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها 137 میلیارد و 564 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: تعویض سه هزار و 500 شمارشگر خراب آب در شهرهای بجنورد، گرمه و راز و جرگلان از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است که برای آن بیش از چهار میلیارد و 60 میلیون ریال هزینه شده است.
وی، نوسازی 700 رشته انشعاب فرسوده در شهرهای بجنورد، جاجرم، فاروج و گرمه با 2 میلیارد و 936 میلیون ریال اعتبار، تعویض 100 دستگاه شیرآلات شبکه در بجنورد با 840 میلیون ریال اعتبار و نصب سه مورد شیر فشارشکن در بجنورد و راز و جرگلان با 600 میلیون ریال اعتبار از جمله پروژه های قابل افتتاح در حوزه آب عنوان کرد.
ساقی گفت: وی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 30 هزار متر شبکه آب با بیش از 27 میلیارد و 168 میلیون ریال اعتبار در شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم اجرا شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به بهره برداری از 37 هزار متر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان با 78 میلیارد و 590 میلیون ریال اعتبار گفت: از این میزان، 18 هزار متر توسعه شبکه فاضلاب در بجنورد، 13 هزار متر در مانه و سملقان و 6 هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در اسفراین اجرا شده است.
ساقی نصب یکهزار فقره انشعاب فاضلاب با بیش از 14 میلیارد و 583 میلیون ریال اعتبار در شهر بجنورد را یکی دیگر از پروژه ها عنوان کرد.
وی، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر، پنج پروژه با بیش از 123 میلیارد و 3513 میلیون ریال اعتبار وارد مرحله اجرایی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: اجرای مخزن ارکان در بجنورد و تیتکانلو در فاروج، نصب و فروش انشعابات فاضلاب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای شیروان و مانه و سملقان و آبرسانی از چاه های گرزو به شیروان در این دهه آغاز می شود.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 193 هزار و 714 مشترک آب و 55 هزار و 889 مشترک فاضلاب دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.