به گزارش ایرنا، یاسر خطیب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس شهری برگزار می شود و این فعالیت ها در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه هر محور شامل بخش های مختلف است گفت: این نمایشگاه ها در طول دهه فجر فعالیت دارند.
خطیب گفت: در این نمایشگاه ها به دنبال تقویت روحیه انقلابی دانش آموزان و ارتقای انگیزه این قشر نسب به صیانت از هویت اسلامی هستیم و علاوه بر آن تلاش داریم تا آشنایی نسل نوجوان با آرمان‌های حضرت امام(ره) افزایش یابد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی افزود: برنامه های نمایشگاه مدرسه انقلاب با شعار انقلاب می مانیم اجرا می شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما نبود آشنایی و شناخت از انقلاب در نسل امروز است از مسئولان خواست تا در دهه مبارک فجر، توجه بیشتری به ترویج فرهنگ انقلاب داشته باشند.
خطیب تصریح کرد: برنامه های دهه فجر، نباید به افتتاح طرح ها محدود شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی با بیان اینکه در فعالیت ها و برنامه های این اتحادیه به حل مشکلات و آسیب های اجتماعی توجه شده است گفت: اخبار خوبی در زمینه آسیب های اجتماعی در مدارس شنیده نمی شود و باید در زمینه حل این آسیب ها اقدامات بیشتری انجام شود.
اکنون سه هزار و 500 نفر از دانش آموزان متوسطه استان عضو انجمن اسلامی دانش آموزان هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.