حجت الاسلام پرویز ولیزاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسفراین خراسان شمالی اظهار کرد: این معوقات از سال 89 پرداخت نشده بود.
وی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست و دولت در خدمات دهی به ایثارگران درحد توان تلاش کرده، اظهار کرد: ابلاغ قانون خدمات جامع ایثارگری توسط رئیس جمهوری در سال 92 یکی از اقدامات خوب در این حوزه بوده که این قانون در سال 90تصویب شده بود ولی اجرایی نشد.
وی افزود: تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت که دغدغه رهبری است و سند راهبری ایثارگران از دیگر اقدامات خوب دولت تدبیر امید به جامعه ایثارگری است.

**دولت گذشته به سهم 30درصدی خانواده ایثارگران در استخدامی ها عمل نکرد
مشاورامورایثارگران در نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: از 500هزار استخدامی که در 2 ماه پایانی دولت دهم انجام شد برطبق قانون باید 30درصد از این سهم به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان می رسید و اگر این میزان تحقق پیدا می کرد امروز شاهد مشکل بیکاری این قشر را نبودیم.
حجت الاسلام ولیزاده افزود: از این تعداد استخدامی در 2ماه پایانی دولت دهم بیش از 175هزار نفر سهمیه جامعه ایثارگری بود ولی فقط51هزار نفر استخدام شدند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در 5ساله کار خود هر استخدامی که تاکنون برگزار کرده است سهمیه 25درصدی ایثارگران و خانواده شهدا را در آن لحاظ کرده است.
7189/ 6042 خبرنگار بتول صارمی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.