به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری یکشنبه در دومین نشست ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر استان اظهارکرد: اکنون 40 میلیون کاربر عضو فضای مجازی هستند،اما باید این فضا را به فضایی امن تبدیل کنیم.

*مسئولان امیدآفرینی را تقویت کنند
وی در ادامه از مسئولان و رسانه ها درخواست کرد که در جامعه امیدآفرینی را تقویت کرده و دستاوردهای نظام و انقلاب را در دهه مبارک فجر تبیین کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در جامعه امروزی ترویج ناامیدی بسیار است به گونه ای که همه باور دارند که ما پر از مشکلات هستیم در حالیکه موفقیت ها و پیشرفت های ما بیشتر از مشکلات است.
وی با بیان اینکه عده زیادی از هموطنان ما برای حفظ و تداوم انقلاب جانشان را فدا کردند اظهارکرد: امروز هر کسی در جایگاه و موقعیت خود باید برای تداوم بخشیدن به این راه تلاش کند و مسیر شهدا و یاد این ایام را زنده نگه دارد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی هم گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به درستی در میان مردم تبیین کنیم که این نهاد می تواند از طریق پخش برنامه های رادیو و تلویزیون در انتقال این دستاوردها موثر باشد.
حمید قربانی جم با بیان اینکه از شب گذشته برنامه آغاز 40 سالگی انقلاب در سیمای استان کلید خورده است ادامه داد: برنامه 'کاروان انقلاب ' نیز از چهارم بهمن ماه جاری هر شب از ساعت 19 از شبکه استانی پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اضافه کرد: این برنامه در دبیرستان های 22 شهر خراسان شمالی ضبط می شود تا نسل جوان بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.