به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری روز یکشنبه در نخستین نشست استانی ستاد گرامی داشت روز 13 آبان، اظهارکرد: دشمنان می خواهند با سپاه رو در رو شوند، این نهاد انقلابی مایه عزت و آبروی ما است، برای برقراری امنیت در جامعه نیروی انتظامی، ارتش و سپاه درتلاش هستند، اما سپاه نماد این موضوع است.
وی گفت: آمریکا با تمام توان برجام را زیر پا گذاشته، و تحریم های مختلفی را اعمال کرده اما هدف آنها ایجاد هیاهوی عمومی است تا مردم متوجه هدف اصلی آنها نباشند.
حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: اکنون در منطقه نیروهای داعش و موضوع کردستان عراق و در داخل کشور مساله فرق و مذاهب و اقوام مختلف و فرهنگ انقلابی را داریم، اینها مواردی هستند که دشمنان پشت صحنه برروی آنها کار می کنند.
وی اضافه کرد: امروز در فضای مجازی تمام دین را مورد هدف قرار گرفته انداما متاسفانه کسی توجه نمی کند، پرونده هایی در قوه قضائیه وجود دارند که هنوز برای آنها حکمی صادر نشده اما در فضای مجازی مشاهده می شود.
حجت الاسلام سالاری گفت: شبکه های مجازی پرونده دروغ مرتبط با سران کشورمطرح می کنند در حالیکه این پرونده مربوط به شخص دیگری بوده است، پشت صحنه این موراد، تیمی حرفه ای، رسانه ای، اقتصادی، نظامی، امنیتی و اجتماعی کار می کند.
وی با بیان اینکه در روز 13 آبان ماه جاری در بیش از 20 نقطه خراسان شمالی راهپیمایی خواهیم داشت اظهارکرد: در این روز در مرکز استان نیزراهپیمایی ساعت 9 صبح از میدان شهید به سمت میدان بازرگانی آغاز می شود.
حجت الاسلام سالاری بیان کرد: با توجه به موضع گیری های ترامپ علیه سپاه، مقررشده که در تمام کشور در روز 13 آبان ماه از سرداران سپاه به عنوان سخنران دعوت شود.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری خراسان‌شمالی نیز در این جلسه گفت: روحیه استکبار ستیزی نباید فقط به 13 آبان معطوف شود، باید از پتانسیل های اربعین حسینی و بخصوص پیاده روی آن استفاده کرد.
فریبا باقری باغان افزود: در این زمینه باید ازحضور مسئولان مرتبط در فضای دیداری، شنیداری و مجازی نیز استفاده شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.