به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم، رضا آذریان پنجشنبه در جمع کارکنان تیپ 130 شهیددلجویان خراسان شمالی با قدردانی از مجاهدت های ارتشیان در وقایع اخیر کشور از جمله زلزله کرمانشاه و نا آرامی های اخیر اظهار کرد: تلاش و فداکاری این نیرو در این وقایع ستودنی است.
وی با محکوم کردن اقدامات خرابکارانه ضدنظام جمهوری اسلامی در وقایع اخیر افزود: آمریکا همیشه دشمن ما بوده و هست و ماهم به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب در تمامی شرایط شکستش دادیم.
امیر سرتیپ دوم آذریان تاکید کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران همچنان برافراشته باقی خواهد ماند.
فرمانده قرارگاه عملیانی شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به دشمنی رژیم صهیونیستی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون گفت: دشمنی آمریکا در تمامی مسائل کشور از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی و سایر عرصه ها برای ما مشهود بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد نیز در این نشست گفت: تمامی عوامل ترویج نا آرامی ها در فضای مجازی مربوط به وقایع اخیر، در استان دستگیر شده اند.
مسلم محمدیاران با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار کرد: اتفاقات و جنایات مرتکب شده در استان بیشتر بعلت مصرف مواد مخدر بوده است که منشا همه اینها در فضای ناسالم مجازی است.
وی به تاثیرگذاری فضای مجازی در جرائم اشاره و خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات، از بین بردن عفت و آبرو، مضاعف کردن جرائم و ترویج خشونت از جمله آسیب های فضای مجازی است.
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد ازدواج جوانان را راه حل مناسبی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.