هادی قوامی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم برای انقلاب خون ها و هزینه های زیادی داده اند و به طور قطع از آرمان های آن صیانت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که این نظام و انقلاب کارها و خدمات زیادی در کشور و در این استان انجام داده است.
قوامی اظهار کرد: دشمن در این مدت با تحریم ها تلاش داشته تا در مسیر حرکت انقلاب سنگ اندازی داشته باشد و البته با هوشیاری مردم روبه رو شد.
وی افزود: سیلی خوردگان و شکست خوردگان، اکنون که با شکست داعش روبه رو شده اند، می خواهند شیرینی این پیروزی را بر مردم ما تلخ کنند.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کارخانه های بزرگ همچون پتروشیمی در بجنورد، آلومینا در جاجرم و فولاد در اسفراین بعد از انقلاب در استان خراسان شمالی راه اندازی شد و این صنایع به عنوان صنایع مادر در رونق اقتصادی این منطقه تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه های راهسازی نیز اقدامات خوب و زیادی انجام شده است و اکنون شاخص های توسعه در مقایسه با پیش از انقلاب رشد چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز آموزش عالی نیز یکی از شاخص های توسعه است تاکید کرد: پس از انقلاب شمار مراکز آموزش عالی نیز در این خطه از کشور بیشتر شده است و همین مراکز آموزش عالی نیز زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان خواهند شد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما شکر گذار و قدردان این خدمات هستند البته مسئولان باید بیش از پیش تلاش کنند تا رونق اقتصاد در این استان سرعت گیرد.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی کشور و مشهد مقدس قراردارد.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.