محمد علی عباس زاده شنبه جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان را بیش از ١١٠ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون13 هزار و ٧٠٠ بازنشسته و مستمری بگیر در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
وی به ١٨ نوع خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مستمری و درمانی در تعهدات اصلی سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.
عباس زاده از رضایتمندی بالای بیمه شدگان استان از خدمات بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به بیمه شدگان از شعار به مرحله عمل وارد شده است.
وی افزود: امروز سازمان تامین اجتماعی افتخار می کند که به بیش از ٥٠ درصد جمعیت کشور خدمات درمانی و بیمه ای ارائه می دهد.
عباس زاده وحید به گستردگی، پیچیدگی و تنوع خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان باحجم زیادی از مخاطبان در اقشار مختلف جامعه روبرو است.
وی افزود: برهمین اساس جلب رضایتمندی بالای ارباب رجوعان و مخاطبان از اهدف اصلی سازمان تامین اجتماعی است.
عباس زاده
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی نیز دراین دیدار ضمن قدردانی ازخدمات بسیار شایسته اداره کل تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان، گفت: رسیدن به ارتقای کمی و کیفیت خدمات هر دستگاهی در تعامل و ارتباط دو سویه فراهم می شود.
خدانظر پاکدامن افزود: بنابراین دیوان محاسبات استان در راستای تعاملات بیشتر و دوسویه سیاست هایی دارد که هم اکنون آن اهداف و سیاست ها را دنبال می کند.
پاکدامن سلامت و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان را از اهداف سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و گفت: درحال حاضر سازمان تامین اجتماعی در جلب رضایتمندی بیمه شدگان و مخاطبان خوب عمل کرده است.
وی افزود: دیوان محاسبات دربحث پیشگیری از وقوع تخلف بیمه ای اعتقادش براین است که بایستی فرهنگ بیمه ای درجامعه نهادینه شود.
وی با بیان این که فرهنگ سازی هزینه کمتری نسبت به پرونده سازی دارد، گفت: براین اساس هزینه فرصت های از دست رفته کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا خراسان شمالی در ضریب پوشش بیمه ای تامین اجتماعی از کشور 4 درصد عقب است.
ضریب پوشش بیمه این استان را 38 درصد و میانگین کشوری در این شاخص 42 درصد است.
این استان با جمعیت 864 هزار نفری 110 هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد
3007/ 6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.