به گزارش ایرنا حجت الاسلام عظیم آسوده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این آزمون در 24 رشته و چهار موضوع شامل حفظ، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت و انس با قرآن کریم(الکترونیکی) برگزارخواهد شد.
وی ادامه داد: ثبت نام برای این آزمون از هجدهم آذر ماه امسال آغاز شده و تا سی ام دی ماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس 'guranedu.ir ' جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.
حجت الاسلام آسوده با بیان اینکه آزمون کتبی تمام رشته ها در دهم اسفندماه، آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر قرآن دوازدهم اسفندماه برگزاری می شود گفت: باید آزمون شفاهی و حفظ قرآن ویژه دانش آموزان و بزرگسالان را نیز از تاریخ دوازدهم تا هفدهم اسفندماه جاری برگزارشود.
وی با ذکر اینکه صدور کارت ورود به جلسه آزمون هم از تاریخ یکم بهمن ماه تا نهم اسفند ماه سال جاری است اضافه کرد: این آزمون در بقاع متبرکه و همچنین بسته به ظرفیت شرکت کنندگان در یکی از دانشگاه های استان برگزار می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد، تعداد شرکت کننده های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال گذشته را در خراسان شمالی بیش از یک هزار نفر عنوان کرد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.