به گزارش ایرنا کوروش بهادری چهارشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات جانبازان و معلولین اظهارکرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا خراسان شمالی جزو استان های ویژه دیده شود که اگر این مهم محقق شود ما صاحب مدال و مقام در سطح آسیا خواهیم بود.
معاون امور استان های فدراسیون جانبازان و معلولین هم گفت: ما هم در ورزش برون مرزی و هم در داخل کشور اثرگذار هستیم و ظرفیت های بسیاری داریم که باید از آنها استفاده کنیم.
سید احمد سید باقری اضافه کرد: رتبه خراسان شمالی از رتبه 31 در سطح کشور به 25 ارتقاء یافته و چندین رشته ورزشی را به رشته های هیات جانبازان و معلولین اضافه کرده است.
وی ادامه داد: اکنون 11 رشته ورزشی برای آقایان و چهار رشته ورزشی برای خانم ها در خراسان شمالی وجود دارد که در مجموع 188 ورزشکار را شامل می شود.
وی به استعداد یابی در رشته های ورزشی هیات جانبازان و معلولین تاکید کرد و گفت: باید با انجام این کار به تعداد ورزشکاران این رشته ها بیافزایند .
سید باقری از آموزش و پرورش، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست کرد که با هیات جانبازان و معلولین در خراسان شمالی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.
گفتنی است که در پایان برات ایمنی با 15 رای به عنوان رئیس هیات جانبازان و معلولین خراسان شمالی انتخاب شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.