عباس اهرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در سال 94 نیز سه هزار و 496 صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری در شهرستان های گرمه و جاجرم تحویل داده شد.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح واگذاری صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری، خود مردم وارد حیطه کار می شوند و با نظارت آنها مبالغ جمع آوری شده از محل صدقات برای نیازمندان هزینه می شود.
اهرابی ادامه داد: در هشت ماهه امسال چهار میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه از مراکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 201 درصد رشد را نشان می دهد.
وی مجموع صدقات جمع آوری شده در هشت ماهه امسال را 24 میلیارد و 370 میلون ریال عنوان کرد و گقت: شهرستان بجنورد با مبلغ 10 میلیارد ریال بیشترین درآمد را در سطح استان از محل صدقات به خود اختصاص داده است.
اهرابی تعداد مراکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی را 69 مرکز برشمرد و اظهارکرد: در استان 2 هزار و 300 صندوق بزرگ، یک هزار و 800 صندوق متوسط و 118 هزار صندوق کوچک جهت جمع آوری صدقات وجود دارد.
اکنون 33 هزار خانواده محروم با جمعیت 53 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند که بیش از 47 درصد از این خانوار ها یعنی حدود 16 هزار نفر در مناطق محروم ساکن هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.