حسین عظیمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اکنون برخی از آسیب دیدگان از زلزله در چادر به سر می برند گفت: تعداد این افراد کم است و بزودی اسکان داده می شوند.
وی افزود: از بنیاد مسکن درخواست شده تا شمار قطعی و دقیق خانوارهایی که اکنون در چادر هستند، اعلام کند و بر این اساس به صورت موقت و تا چهار ماه دیگر در سرپناه اجاره ای ساکن می شوند.
عظیمی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اسکان موقت زلزله زدگان قابل تامین است گفت: تا یک هفته دیگر هیچ خانواده ای زیر چادر نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت برخی از زلزله زدگان در منازل اقوام و بستگان ساکن شدند و اکنون شمار خیلی کمی در چادرها هستند.
عظیمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه حجم زیادی از کار ساخت و ساز در بازسازی ها به یک پیمانکار واگذار شده است گفت: این یک ایراد به بنیاد مسکن است.
وی افزود: در بازسازی مناطق زلزله زده، حجم زیادی از ساخت و ساز ها به یک پیمانکار خاص داده شده و این امر سبب کندی اجرای کارها شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: گفته شده به دلیل کیفت خوب کارها، ساخت و سازها به این پیمانکار داده شده است اما این دلیل قابل قبولی نیست.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.