به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد به پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش اشاره کرد و گفت: مسئولان بیدار باشند و توطئه های دشمن را کوچک نشمارند.
وی گفت: دشمن زمانیکه با در بسته روبه رو شد به طور قطع از جای دیگری توطئه می کند.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه بسیج عنصر بالیده در دامن انقلاب است، گفت: اقتدار و قوت انقلاب در گرو حفظ بسیج است.
وی افزود: امام خمینی(ره) با بصیرت و تیزبینی و دشمن شناسی به تشکیل بسیج 20میلیونی تاکید داشتند و با این اقدام انقلاب را تضمین کردند.
وی، بسیج را یکی از معجزه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیجی ها در جبهه های دفاع در هشت سال دفاع مقدس، کاری کارستان کردند و شهامت، از خودگذشتگی و ایثار بسیجیان اکنون زبان زد است.
امام جمعه بجنورد گفت: اکنون 2 خطر در کمین بسیجیان است و آن سایش اعتقادی و ریزش اخلاقی است.
وی تصریح کرد: بسیج عنصر بالیده در دامن انقلاب است و اگر فردی بسیجی نیست، باید خود را اصلاح کند و زیر چتر روحیه بسیجی قرار گیرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: پس از امام رضا(ع)، سیاست محاصره برای امامان معصوم(ع) اجرا شد و دشمن تلاش داشت تا بین مردم و ائمه (ع) فاصله بیفتد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دولتمردان خیر خواهی، پیشرفت و آرامش و امنیت را برای مردم ایجاد کنند گفت: رسانه ها نیز باید خیرخواه باشند و البته خیرخواهی به معنی تمجید و تعریف نیست بلکه انتقاد بجا هم خیرخواهی است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.