به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهارکرد: آمار ازدواج در این استان طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 2.5درصد رشد داشته است.
وی همچنین گفت: آمار طلاق هم در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 2.2 درصد کاهش یافته است.
صالحی درباره مشکلات جوانان در امر ازدواج گفت: باید با انجام کار کارشناسی مشکلات موجود در این زمینه را حل کنیم و اگر سنگی به سمت ما پرتاب می شود نگران آن سنگ ها نباشیم.
وی گفت: ما باید در جلسات نگاه های متفاوتی را برای حل مسائل و رفع مشکلات مطرح کنیم و در جهت ابداعات گام برداریم.
صالحی گفت: وظیفه ما به عنوان خلیفه خدا این است اگر می خواهیم به ازدواج دامن بزنیم و جوانان به عنوان آینده سازان، ادامه دهنده کار ما باشند، باید مشکلات مسکن را حل کنیم.
صالحی همچنین عنوان کرد: متولیان مربوطه پژوهشی درباره اینکه چطور می توان جشن های شاد بدون گناه را داشته باشیم ، انجام دهند.
مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: استان در 6 ماهه امسال جایگاه نخست ثبت ازدواج را در کشور کسب کرد و فضای غلبه بر موانع و تسهیل امر ازدواج در استان فراهم است.
گفتنی است که در پایان جلسه دکتر ابراهیمی معاون سیاسی استاندار به عنوان جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان حکم خود را از مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی دریافت کرد.
همچنین پنج سمن در خراسان شمالی در این جلسه مجوز فعالیت اخذ کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.