لی اصغر اسدی یکشنبه به ایرنا اظهارکرد: خراسان شمالی در این شاخص رشد 230 درصدی را به نسبت مشابه سال 95 داشته و اکنون نیز به ارائه خدمت به مردم استان مشغول است.
وی در ادامه گفت: از ابتدای ورود به استان یکی از اولویت های اداره کل، ثبت انتزاع و افتتاح اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره اجرا اسناد رسمی بجنورد بوده که با گسترش فضای اداری ثبت شرکتها این مهم محقق وهم اکنون نیز شاهد افتتاح اداره اجرای اسناد رسمی در این شهر براساس چارت سازمانی هستیم که گام دیگری در جهت سهولت دسترسی مراجعین به امورات اجرایی است.
اسدی افزود: به منظور رفاه حال مردم برنامه دیگری مبنی برانتزاع و افتتاح اداره ثبت اسناد واملاک ناحیه 2واحد ثبتی بجنورد را نیز در پیش رو داریم که با حمایت مسئولین استان و اختصاص فضای اداری مناسب برای این مهم نیز قطع به بقین موثر خواهد بود .
وی با اشاره به بیانات رهبری در بحث توسعه ثبت و سند رسمی در سیاستهای کلان کشور اضافه کرد: جایگاه ثبت در توسعه قضایی و حمایت قضایی و کاهش پرونده ها در محاکم قضایی نقش به سزایی داشته بطوریکه که در برنامه ششم توسعه بخصوص بند ب ماده 113تمامی پرونده هایی که در محاکم قضایی مربوطه در بحث اسناد رسمی لازم الاجرا می باشد به ادارات ثبت اسناد واملاک واگذار شده است .
مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی از تعامل و همکاری مدیریت اداره کل پست استان در جهت انجام امورات ثبتی در قالب تحقق برنامه های برون سپاری در چهار چوب تفاهم نامه های اجرایی و واگذاری ساختمان جدید به منظور افتتاح اداره اجرای اسناد رسمی بجنورد تقدیر و تشکر کرد.
این گزارش حاکی از این است که با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان حمید عزیزی به عنوان کفیل این اداره معرفی شد و اداره اجرای اسناد رسمی شهرستان بجنورد که از ساختمان مرکز منفک گردیده در محل جدید خود به آدرس چهارراه مخابرات خیابان شریتی شمالی (اداره پست سابق) وبا شماره تماس 32236204 شروع به کار نموده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.