به گزارش ایرنا سرهنگ حسین جعفری یکشنبه شب در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: متاسفانه شاهد بداخلاقی ها در فضای مجازی هستیم و این بداخلاقی ها در استان خراسان شمالی که مهد قومیت ها و فرهنگ ها است برای ما سنگین است.
وی بر مدیریت بیشتری در فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که در فضای مجازی امکان برخورد وجود نداشته باشد، بلکه در فضای مجازی موارد در این فضا قابل ردیابی است و اسناد و مستندات در آن ثبت شده باقی می ماند.
سرهنگ جعفری با اشاره به وجود آسیب ها در حاشیه های شهر افزود: متاسفانه همان تخلف و آسیبی که در یک منطقه خاص از حاشیه شهر در چند سال گذشته مشاهده می شد اکنون نیز همان آسیب در همان منطقه دامن گیر مردم است و این نشان می دهد که در این سال ها کار مناسبی برای حل مشکل انجام نشده است.
وی افزود زیر پوست شهر آسیب های زیادی هست اما نگران کننده نیست و می شود آن را مدیریت کرد.

* آسیب های اجتماعی یک دغدغه جدی در جامعه امروز است
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: اکنون بروز آسیب های اجتماعی یک دغدغه جدی در جامعه است.
وی با بیان اینکه برای حل مشکل آسیب های اجتماعی باید همه دستگاه ها هم افزایی داشته باشند اظهار کرد: پرداختن به حل آسیب های اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست و به فرموده ایشان ما 20 سال دیر و با تاخیر به حل این آسیب مبادرت داریم.
وی با اشاره به اینکه یکی از علت های بروز آسیب های اجتماعی کم کاری در برنامه های فرهنگی است افزود: آسیب های اجتماعی در تمام جوامع وجود دارد و در سطح کشور نیز مشاهده می شود و شاید در خراسان شمالی نیز این آسیب ها زیاد باشد اما آسیب ها در این استان نگران کننده نیست و اینطور نیست که نتوان آن را مهار کرد و اینگونه نیست که عنان از دست رفته باشد.
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: در جامعه سنتی ما نباید به این میزان آسیب اجتماعی وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد:امروز رویکردها به مدیریت و حل مشکلات و آسیب های اجتماعی تغییر یافته و نگاه های ما نیز باید تغییر کند.
وی گفت: اکنون، توسعه شغل و ایجاد اشتغال، رونق فعالیت های اقتصادی به معنای توسعه امنیت اجتماعی است و فعالان اقتصادی هم در توسعه امنیت اجتماعی سهیم شمرده می شوند.
سرهنگ جعفری با اشاره به زندگی مردم از اقوام مختلف در استان افزود: جنس امنیت از جنس اجتماعی، مردمی و فرهنگی است و برای توسعه امنیت باید فرهنگ توسعه یابد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.