به گزارس ایرنا، سیدمحمد سیدی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: این میزان افزایش در مقایسه با سال گذشته، به شورای شهر پیشنهاد شده است که در صورت موافقت، اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه در استان 15 هزار دانش آموز روستایی و شهری با سرویس مدارس جابه جا می شوند افزود: در ابتدای سال، 40 درصد از هزینه های سرویس مدارس از خانواده ها دریافت می شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از اولیا و خانواده ها درخواست می شود به هیچ عنوان، وجوه مربوط به کرایه سرویس مدارس را به رانندگان پرداخت نکنند بلکه این وجوه را به حساب مدیران مدارس واریز کنند.
سیدی با بیان اینکه نظارت های لازم برای صلاحیت های رانندگان سرویس مدارس انجام می شود گفت: شرکت های تاکسیرانی مکلف هستند نسبت به سالم بودن ناوگان به لحاظ فنی و نیز سلامت رانندگان اطمینان حاصل کنند.
وی اظهار کرد: 17 شرکت در شهرستان بجنورد برای جابه جایی دانش آموزان به ما معرفی شدند که تنها هفت شرکت مورد تایید ما قرار گرفت.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: شرکت ها باید نسبت به آموزش رانندگان و توصیه های لازم به آنان اقدام داشته باشند و رانندگان باید در این نشست های توجیهی شرکت کنند.
به گفته سیدی، سال تحصیلی گذشته نرخ کرایه سرویس مدارس برای هر دانش آموز در جابه جایی با خوردوی سواری 580 هزار ریال، ون 490 هزارریال و مینی بوس 414 هزار ریال بود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته یکهزار و 500 دستگاه خودروی سواری، 190 دستگاه ون و 135دستگاه مینی بوس برای جابه جایی دانش آموزان به کار گرفته شد.
162 هزار دانش آموزد در 2 هزار آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر 15 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.