به گزارش ایرنا، این اثر نمایشی به کارگردانی 'محدثه مکرمی' و 'نویسندگی 'مهنی عظیمی' در محل تماشاخانه شمس بجنورد بر روی صحنه رفت.
دبیر این جشنواره در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز قرار است 6 اثر نمایشی در این جشنواره روی صحنه رفته و اجرا شود.
امین فرحی با بیان اینکه داوران این جشنواره از استان هستند افزود: 'محمد شاکری'، 'محمد مهنانی' و 'عباس کریمی' آثار این جشنواره را داوری می کنند و برگزیده های این رویداد هنری نیز در ٢٨ شهریورماه در آیین اختتامیه، همزمان با اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان معرفی خواهد شد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسن شمالی افزود: تلاش داریم تا جشنواره تئاتر کوتاه جوان در سال های آتی به صورت منطقه ای برگزار شود و از سایر استان ها در این رویداد حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نیازمندحمایت های مالی هستیم تا بتوانیم بسترهای حضور هنرمندان سایر استان ها و برگزاری این رویداد به صورت منطقه ای را فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، ' ستاره ها به همه چشمک می زنند'، 'قویتر'، 'و این منم زنی تنها'، 'تنها خدا حق دارد بیدارم کند'، 'بازی آخر' و 'هشت دقیقه تو کتم نمیره' 6 اثر راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره تئاتر کوتاه جوان استان است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.