به گزارش ایرنا، مراد زاده چهارشنبه شب در نخستین نشست قطب های سراسر کشور، مسئولان حراست های دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه 120 هزار نیروی حراستی در مجموعه دستگاه ها و ارگان ها در سطح کشور فعالیت دارند گفت: این افراد در راستای تحقق اهداف نظام تلاش می کنند.
وی بر تعامل همکاران حراستی با هم تاکید کرد و افزود: حراست ها باید در دستگاه ها، اداره ها و ارگان ها آرامش برقرار کنند و اگر بین همکاران، مدیران آن دستگاه مشکلی وجود دارد باید نگذارند که به چالش تبدیل شود بلکه با گفتمان و تعامل در جهت رفع مشکل تلاش کنند.
وی بر رعایت حفظ آبروی نیروها در اداره ها تاکید کرد و گفت: سوابقی در دست نیروهای حراستی است که دیگران ندارند، باید رعایت امانت و از آبروی نیروها مواظبت کنید.
مرادزاده گفت: حراست ها در اداره ها بیشتر به دنبال نقطه ضعف ها نباشند بلکه توانمندی و کارایی نیروها را نیز باید مد نظر داشته باشند و معایب را کم رنگ تر جلوه دهند اما با خود افراد در این راستا صحبت کنند تا رفع شود.
وی با بیان اینکه حرمت ها باید پاس داشته شود افزود: نقش دانشگاه ها در جامعه بسیار مهم است و حراست ها نیز بیشتر با اساتید و دانشجویان سر و کار دارند که باید نحوه تعامل و برخورد با آنان ظریف باشد.
وی از مسئولان حراست ها خواست تا بانک اطلاعاتی از نیروهای توانمند و متدین داششته باشند و افزود: باید نیروهای موفق را شناسایی شوند و برای گزینه های مدیریت پیشنهاد دهند، حراست ها باید بانک اطلاعاتی از نیروهای که شایستگی ارتقا در حوزه های مختلف را دارند داشته باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون نیاز به مدیر اجرایی متدین داریم افزود: در این راستا نیروهای حراستی باید جدیت داشته باشند.
وی بر آموزش نیروها هم تاکید کرد و افزود: آموزش کم هزینه ترین راه برای مقابله با آسیب ها است اگر آموزش داده شود، در سفر های خارجی برخی از نیروها در دام سرویس ها نمی افتند، در خیلی از چالش ها گرفتار نخواهند شد.
مدیرکل سیاسی، فرهنگی سازمان حراست کل کشور بر پاسخگویی و جواب استعلامات مسئولان از حراست ها تاکید کرد و افزود: حراست ها وظیفه دارند که در این راستا پاسخگو باشند و نباید در این زمینه کم کاری کنند.
وی بر حراست تاثیر گذار تاکید کرد و افزود: اگر مدیر و مسئولان حراست پاسخگو نباشند جایشان در حراست نیست.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.