به گزارش ایرنا محمدی چهارشنبه شب در جمع مسئولان حراست پردیس های دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: اقوام و مذاهب مختلف در این استان سکونت دارند اما در کنار هم با آرامش زندگی می کنند و مشکل امنیتی در این خصوص نداریم.
وی بر جایگاه مهم معلمی و تاثیر آن در جامعه تاکید کرد و افزود: نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان از نظر تعلیم و تربیت بسیار مهم است، ویژگی شاخص دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم است که در این راستا موفق نیز عمل کرده است.
محمدی اظهار کرد: به دلیل اینکه معلم جایگاهی مهم در جامعه دارد و و تاثیرگذاری آن در اجتماع زیاد است دشمن نیز بر روی این قشر برنامه دارد و تلاش می کند این جایگاه را به چالش بکشاند.
وی با بیان اینکه باید در بحث امنیت و احساس امنیت نیز کار کنیم گفت: دانشگاه ها باید به محلی امن برای تعلیم و تربیت معلم، توسعه علم و دانش تبدیل شود.
وی بر احصای چالش ها، آسیب ها در مراکز آموزش عالی تاکید کرد و افزود: برنامه ها باید پیشگیرانه باشند اولویت کاری حراست ها در دانشگاه نیز باید برنامه های پیشگیرانه و در این راستا تذکر و آموزش نیز باید مد نظر باشد.
وی بر فراهم شدن فضای با نشاط نیز در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: دانشگاه محل تعلیم و تربیت، تولید علم و توسعه دانش است، باید این امر در فضایی آرام و بانشاط انجام شود.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهند: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.