به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: دولت دوازدهم فعالیت خود را با شعار آرامش، امنیت، آزادی و پیشرفت آغاز کرده است.
محمدرضا صالحی اظهار کرد: ایجاد همدلی و هم افزایی از وظایف همه است و وجود آرامش لازمه رسیدن به توسعه است.
وی امنیت را از دیگر نیازهای رسیدن به توسعه عنوان کرد و گفت: خرداد ماه امسال در حالی هیات تجاری آلمانی در خراسان شمالی حضور یافتند که 17 خرداد ماه، شاهد حادثه تروریستی گروه داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی بودیم.
وی خاطر نشان کرد: این حضور پس از حادثه تروریستی مزبور نشان از وجود امنیت در کشور اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد:باید قدردان این امنیتی باشیم.
رئیس کمیته نمایشگاه ستاد گرامی داشت هفته دولت در خراسان شمالی نیز گفت:66 دستگاه اجرایی استان در 100 غرفه از این نمایشگاه، گزارش عملکرد و دستاوردهای چهار ساله خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
مهدی کرامتی با بیان اینکه فعالیت این نمایشگاه تا هشتم شهریورماه ادامه دارد اظهار کرد: در سال های گذشته، نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی و خدمات دولت به صورت مجازی برگزار می شد اما امسال با رویکردی متفاوت، عملکرد دولت و اقدامات چهار ساله دستگاه های اجرایی به صورت فیزیکی در این نمایشگاه به مردم معرفی می شود.
کرامتی اظهار کرد: برگزاری میز خدمت، از برنامه های جانبی این نمایشگاه است که در آن فرآیند خدمت به مردم توسط دستگاه های اجرایی دیده شده است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.