به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی یکشنبه در همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره های دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اظهار کرد: دولت تلاش دارد با همکاری تمام دستگاه های اجرایی، جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرد.
وی افزود: آسیب ها و بحران اخلاقی محدود به یک کشور و چند کشور نیست اما این آسیب ها در جامعه ما به سطح نگران کننده ای رسیده است.
وی با بیان اینکه جامعه ما به سلامت روانی و امنیت روانی نیاز دارد، به حادثه قتل آتنا اصلانی اشاره کرد و گفت: این برای ما سنگین است که یک فرد روانی و روان پریش، دختر هفت، هشت ساله ای را به قتل برساند، این حادثه غمناک بود و حتی یک مورد آن نیز نباید وجود داشته باشد و باید بیشتر بر روی این مسائل کار شود.
ایرانی در بخش دیگر سخنان خود بر غنی سازی برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: برخی خانواده در تابستان نیز به فکر برنامه های تقویتی و علمی برای فرزندان هستند و تنها بر آموزش های علمی تاکید دارند و این درست نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: فضای امروز جامعه ما، فضای بانشاط است و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شاهد شور، نشاط و شادابی مردم در جامعه هستیم.
وی افزود: نشاط سیاسی در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت ماه به اوج ظهور رسید و شاهد مشارکت حداکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای بودیم.
وی تاکید کرد: این مشارکت، نمودی از مردم سالاری دینی در ایران بود و نشان داد که مردم سالاری دینی در ایران ریشه و عمق دارد و راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده اند، راهی آزاد توام با مشارکت حداکثری مردم در تمام عرصه ها است.
ایرانی تصریح کرد: حضور مردم در عرصه های سیاسی، توطئه های دشمن را خنثی کرد و سبب شد تا تیر آنان به سنگ بخورد.
معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید زندگی و سیره امام خمینی(ره) را مطالعه کنند گفت: باید بیشتر با انقلاب اسلامی و سیره بنیانگذار انقلاب آشنا شویم تا دشمنان از امام راحل به عنوان یک امام موزه نشین به ما معرفی نکنند.
مسعود زین العابدین اظهار کرد: تشکیل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از دستاوردهای انقلاب است که تاکنون موفقیت های خوبی داشته است.
وی افزود: رویکرد ما مشارکت گروه های همسال در انجام فعالیت ها و حل مشکلات است.
بر اساس این گزارش، در این همایش از نمایشگاه های برتر 'مدرسه انقلاب'، انجمن های اسلامی برگزیده و اعضای قرارگاه های فعال در مدارس استان تقدیر شد.
7185/ 1744/
خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.