به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازمان ایرج ناصری مقدم اظهار کرد: تشکل های تحت نظارت استان شامل تعاونی های روستایی، کشاورزی و تولید انواع کودهای شیمیایی شامل کود اوره، سوپرفسفات، سولفات پتاسیم، فسفات آمونیوم . . . را بین کشاورزان مناطق مختلف استان توزیع کردند.
وی افزود: 84 درصد از کل انواع کودهای توزیع شده توسط تشکل های تحت پوشش این سازمان از نوع کود اوره بوده است.
وی گفت: در حال حاضر تعداد 30 تشکل تحت پوشش به عنوان کارگزار در زمینه توزیع انواع نهاده های کشاورزی به ویژه انواع کودهای موردنیاز کشاورزان استان فعال می باشند.

* توزیع 6 هزار تن نهاده های دامی در استان خراسان شمالی
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: در راستای خدمت رسانی به روستائیان و کشاورزان استانی در سال جاری پنج هزار و 895 تن انواع نهاده های دامی توسط شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی بین دامداران استان توزیع شده است.
ناصری مقدم اظهار کرد: این مقدار نهاده های دامی شامل کنسانتره، جو، سبوس، سویا، ذرت، یونجه، کاه و کلش . . . بوده است.
وی به تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی در سطح استان اشاره کرد و گفت: این شبکه در سال جاری تا کنون بالغ بر 90 تن انواع بذرهای اصلاح شده گندم، جو، ذرت و سایر بذور را در بخش کشاورزی استان توزیع کرده است.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
هم چنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.