علی محمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان از اعتبار، معادل پنج درصد از مجموع اعتبارات تملک دارایی استان است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته سهم این شهرستان از اعتبارات استانی 4.2 درصد بود افزود: پارسال 82 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای شهرستان گرمه منظور شد.
محمدزاده اظهار کرد: در سال گذشته به علت مشکل کمبود اعتبار، قریب به اتفاق پروژه های عمرانی این شهرستان متوقف شده بود و امسال امید می رود با این میزان اعتبار طرح ها تکاپو بگیرد و فعال شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بخش زیادی از اعتبارات طرح ها از محل ماده 180 منظور شده بود اما اعتبارات این محل تخصیص پیدا نکرد و بر اساس نتوانستیم کاری انجام دهیم.
وی افزود: امسال اعتبارات ماده 180 از اعتبارات تملک دارایی تفکیک شده است و از این رو امید می رود اعتبارات خوبی به پروژه ها تزریق شود.
فرماندار شهرستان گرمه اظهار کرد: اکنون 140 پروژه عمرانی در این شهرستان ناتمام مانده است که 50 پروژه از این تعداد، پروژه های مهم هستند.
محمدزاده گفت: پیشرفت فیزیکی 20 پروژه در این شهرستان بالای 80 درصد است که در اولویت تخصیص اعتبار و تکمیل قرار دارد.
وی خواستار حمایت ویژه از شهرستان گرمه شد و گفت: عقب ماندگی های این شهرستان مربوط به پیش از تاسیس استان است و در آن زمان توجه مناسبی به این منطقه مبذول نشده و پس از تاسیس استان نیز تزریق اعتبار و تخصیص کمک ها آنگونه که باید رضایت بخش نبوده است.
محمدزاده تصریح کرد: البته، استاندار خراسان شمالی در این مدت توجه ویژه ای داشته و افزایش سهم اعتبارات شهرستان گرمه از مجموع اعتبارات استانی نشان از رویکرد توسعه ای او و توجه به تمام مناطق دارد.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.