به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی چهارشنبه شب در آیین برگزای جشن گلریزان شیروان اظهار کرد: سومین پرونده های کیفری بعد از ضرب و جرح و سرقت، تندی ها و توهین است.
وی گفت: در جامعه ای که روابط اجتماعی ناسالم و عواطف اجتماعی ضعیف و سست است به جای نشاط، شادی و امنیت، دلهره، نگرانی و ناامنی مشاهده می شود.
وی با بیان اینکه امشب 8 نفر از زندانیان شیروان آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند گفت: خیران در این جشن 2 میلیارد و 150 میلیون ریال کمک کردند.
مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: هیچ چیزی بالاتر از خدمت به خلق نیست که اگر یک گرفتار دربند را نجات دهیم کمک بزرگی به خانواده اش شده است.
پژمان پروین با بیان اینکه با زندانی شدن کسی مشکلات عدیده ای در خانواده ایجاد می شود اظهار کرد: کمکی که به فرد زندانی می شود در درجه اول کمک به خانواده های آنان و جلوگیری از فسادهای بعدی است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 39 زندانی جرائم غیر عمد در شیروان آزاد شدند گفت: مبلغ بدهی این تعداد در مجموع کل بیش از 20 میلیارد ریال بود که 2 میلیارد ریال آن توسط جشن گلریزان تامین شد.
پروین افزود: همچنین 6 میلیارد و 370 میلیون ریال کمک بلاعوض، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه، 5 میلیارد ریال اخذ رضایت شکات و 3 میلیارد و 100 میلیون ریال پذیرش احصار توسط مراجع قضایی صورت گرفت.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.