به گزارش ایرنا این جودوکار اسفراینی پس از ورود به شهرستان اسفراین در جشن گلریزان آزادیان زندانیان غیرعمد این شهرستان حضور یافت .
علی اکبری که در وزن 81 کیلوگرم در مسابقات جودوی کارگران جهان شرکت کرده بود صاحب مدال نقره این مسابقات شد .
این ورزشکار اسفراینی 25خرداد در سالن مرکزی جودوی ریگا پایتخت لتونی برابر حریفان بر روی تاتامی رفت و جودوکاران بلژیک و اتریش را در کمتر از 20ثانیه ضربه فنی کرد و دور سوم حریف فرانسوی را نیز با اقتدار مغلوب کرد و پس از غلبه بر حریف گرجستانی خود به دیدار پایانی راه یافت.
علی اکبری در دیدار نهایی با قبول شکست مقابل حریف تونسی صاحب مدال نقره این مسابقات شد و به همراه دیگر تیم جودوی کشورمان تیم ایران را قهرمان مسابقات جودی کارگران جهان کرد.
کیوان بهرامی، قاسم نوری زاده، مسعود خان احمدلو، الیاس علی اکبری، حامد رشیدی، مجتبی نیک بین، محسن هادیی و حمید رضا سجادی فر اعضای تیم جودو کارگران ایران با سرمبیگری سعید قمی دراین رقابت ها حضور داشتند.
کاروان ورزشی ایران با حضور 18 تیم مردان و زنان در 11 رشته ورزشی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است و 195 ورزشکار, مربی و سرپرست تیم ها را همراهی کردند .
پنجمین دوره رقابت های ورزشی کارگران جهان 23 تا 28 خردادماه در شهر ریگا کشور لتونی برگزار شد .
به گزارش ایرنا از استان خراسان شمالی تا کنون ورزشکاران بسیاری در این رشته ورزشی در سطوح ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفریده اند .
شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.