به گزارش ایرنا محمدرضا حاتمی پنجشنبه شب در آیین افتتاح ستاد جوانان روحانی در شیروان با بیان اینکه در این دوره حساس کنونی کشور افراد پاک دست باید مسئولیت داشته باشند اظهار کرد: ریاست جمهوری یک فرد نیست بلکه یک تیم است که کشور را حمایت می کند.
وی با بیان اینکه نباید امروز به فضای گذشته برگردیم گفت: همچنین نباید اجازه دهیم همانند گذشته فرهیختگان به گوشه ای هدایت شوند بلکه باید بگذاریم شایستگان به این ملت خدمت کنند زیرا که در دولت گذشته افراد را به زور در دانشگاه ها بازنشسته می کردند.
استاد دانشگاه تهران گفت: زمانیکه 700 میلیارد دلار پول مملکت را به دست آوردند در کجای این استان سرمایه گذاری کلان انجام شد؟ با انتخاب دولت گذشته به مردم ظلم شد بنابراین برای این دوره از انتخابات به قانون گذاری رای می دهیم.
حاتمی با بیان اینکه تنها هنر دولت گذشته مسکن مهر در بیابان ها و همچنین سرمایه گذاری در فروشگاه ها و تجارت خانه های بزرگ بود افزود: این دولت مسکن های مهر را ادامه و تکمیل کرد که امروز برای اشتغال آینده احتیاج به نشاط و سرمایه گذاری داریم.
وی گفت: 21 هزار کارخانه پس از تحریم ها در این کشور تعطیل شد که این دولت در سال گذشته دوباره آن ها را راه انداخت و امروز عده ای با وعده های توخالی می خواهند مردم را از رهبری دولت توسط روحانی محروم کنند که باید نگذاریم فعالیت های این دولت در نمیه راه تعطیل شود.
این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه مشکلات فراوانی در عرصه بین المللی داریم افزود: متاسفانه در کشور ما که تک محصولی است نفت را باید صادر کرد و روابط بین المللی از نان شب هم برای ما واجب تر است.
این فعال سیاسی گفت: زمانی که تحریم های هسته ای را این دولت برطرف کرد هم اکنون وضعیت به گونه ای است که در مسائل خارجی حرفی برای گفتن زیاد داریم، امروز کسانی هستند که در ابتدا از برجام بد می گفتند و قبول نداشتند ولی امروز از آن دفاع می کنند.
حاتمی با بیان اینکه روحانی شخصیت قابل قبولی برای ریاست جمهوری است افزود: متاسفانه فریب و فریبکاری در بعضی از افراد در این کشور ریشه دوانیده و تزویر و فریب از دولت قبل نهادینه شده است .
وی با بیان اینکه هم اکنون شهرداری تهران 600 هزار میلیارد ریال بدهی مالی دارد افزود: این در حالی است که گردش مالی شهرداری تهران 170 هزار میلیارد ریال است که برای پرداخت بدهی خود مجبور به واگذاری امامکن عمومی به بانک ها شده اند.
حاتمی افزود: هم اکنون ملت ایران راه خودش را پیدا کرده است و دوران تندروی به پایان رسیده که اکثریت قاطع مردم ما اصلاح طلب هستند و به آن افتخار می کنند و در همین راستا 2 هزار و 100 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران به جد تصمیم گرفته اند به صحنه بیایند و از دکتر روحانی حمایت کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورراها روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.