به گزارش ایرنا، قاسم عطایی عظیمی سه شنبه شب در همایش جوانان و دانشجویان روحانی در ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری در اسفراین اظهار کرد: چهار سال پیش در خرداد 92 امید بر یاس و ناامیدی پیروز شد و باور کردیم که می توان با اتحاد، مانع روی کارآمدن عوام فریبان پوپولیسم در کشور شویم و امروز هم برای زنده نگه داشتن اعتدال آمده ایم.
وی گفت: در دولت یازدهم به مدد راهی که آغاز شده است، شاخص رشد اقتصادی ارتقا یافته و امید به زندگی افزایش یافته است.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: دولت روحانی توانسته است رشد منفی 6.7 درصد را به بالای هفت درصد، آن هم در زمانی که تولید نفت 700هزار بشکه بود برساند که این اقدام بزرگی است.
عضو سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سبزوار افزود: امروز وظیفه فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا و همه کسانی که دلشان برای کشور می سوزد و می خواهند در این کشور زندگی کنند، این است که امید را در دل ها زنده کنند و به ادامه سیاست اعتدال رای دهند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه همه، مشکلات را می دانند اما معتقدیم این ها مشکلات اصلی و اما ظاهری جامعه است گفت: مشکلات اصلی در ساحت اجتماعی و فرهنگی و سیاست ریشه دارد.
وی گفت: ما معتقد به حذف هیچ اندیشه ای نیستیم و باید همه اندیشه ها در کشور وجود داشته باشد تا کشور توسعه پیدا کند.
عطایی عظیمی با بیان اینکه مسئولیت پذیری با اختیارات کشور همسان نیست افزود: تا وقتی این وضعیت ادامه داشته باشد با توزیع پول و اقتصاد صدقه ای نمی توان مشکل فقرا را حل کرد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه دولت اصلاحات موفق ترین دولت در شاخص های اقتصادی بعد از انقلاب بوده است گفت: تلاش کنیم با اتحاد، مسیری را که با امید آغاز کرده ایم در چهار سال آینده بتوانیم مشکلات اقتصادی حل کنیم و نگذاریم امروز که قدم های خوبی در تولید نفت کشور برداشته شده و سهمیه نفتمان به سه میلیون و 700 هزار بشکه رسیده است بار دیگر عوام فریبان بیایند و پول نفت را ازبین ببرند.
وی افزود: رسیدن به دموکراسی و حقوق شهروندی زمانبر است اما مطمئن باشیم که با حاکم شدن عوام فریبان بر کشور به اندازه صدها سال عقب خواهیم افتاد.
6042 /7189 خبرنگار: بتول صارمی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.