سرهنگ موسی الرضا حیاتی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بنا بر گزارش مردمی این متخلفان با دو دستگاه بیل مکانیکی در منطقه اسدلی و بدرانلو در حال تخریب اراضی ملی بودند که توسط نیروهای یگان این اداره کل دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای یگان این اداره کل2 دستگاه بیل مکانیکی متخلفین به مدت یک ماه توقیف شد گفت: همچنین 2 متخلف بازداشت شدند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
سرهنگ حیاتی خواستار حفظ همکاری های مردمی در زمینه نگهداری و حفاظت از محیط زیست و حفظ اراضی ملی شد و افزود: هرجا که مردم پای کار باشند و با خادمان خود همکاری کنند موفقیت حاصل شده و پایدار می ماند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: در صورت هرگونه مشاهده این گونه تخلفات با متخلفین تصمیم جدی و برخورد قاطع صورت می گیرد.
گستره حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی 2 میلیون و 33 هزار و 36 هکتار است که از این وسعت یک‌میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.
***همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.