ماشاالله طالبی با حضور در دفتر ایرنا اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی به خاطرماهیت 'جمهوری' و 'اسلامی' بودن مورد توجه اساسی است به طوریکه هم اکنون همه تحلیل گران در سطح بین الملل توجه زیادی به این موضوع دارند.
وی تصریح کرد: از منظر داخلی نیز انتخابات فرصتی برای اعمال مردم سالاری دینی است و بستری برای سپردن کار کشور به دست کسانی که به نظر می آید توان بیشتری دارند به شمار می آید.
وی در باره لزوم شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم برای حفظ عزت خود باید پای صندوق های رای حاضر شوند چون حضور باشکوه سبب افزایش عزت ملی می شود و اقتدار ملی را ارتقا می دهد.
طالبی گفت: ممکن است برخی افراد بگویند هر فردی رییس جمهور شود فرقی ندارد اما از همه گروه ها و اقشار دعوت می شود برای اقتدار ایران پای صندوق حاضر شوند.

* مردم باید از دولت منتخب دفاع کنند
دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات، نتیجه هر چه باشد مردم باید از منتخب حمایت کنند و او را کمک کنند گفت: البته این مشروط به این است که منتخب، کمک ها را بپذیرد و مشاوره ها را قبول کند.
وی در باره تحقق وعده های دولت و عملکرد آقای روحانی اظهار کرد: هر کسی که کاندید می شود، برنامه هایی را اعلام می کند و رقابت ها در انتخابات نیز باید 'برنامه محور' باشد و در این زمینه، مردم آنقدر اهل سیاست هستند که به فرد بی برنامه رای نمی دهند اما به هر حال تبلیغات نیز در این باره موثر است.
طالبی تصریح کرد: زمانی که کاندیدا در تبلیغات انتخاباتی خود برنامه ارائه می کند، مردم فرض را بر این می گذارند که فرد، صادقانه و بر اساس توانایی خود اعلام برنامه می کند و بر اساس شناخت از صحنه، برنامه می هد، در این میان مردم فکر نمی کنند که فرد ممکن است نتواند برنامه ها را عملیاتی کند.

*دولت هیچ کدام از قوانین برجام را زیرپا نگذاشته است
دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی توضیح داد: در برجام، انجام یک سری از فعالیت های هسته ای برای ما مجاز است و آنچه اکنون انجام شده، غیرمجاز نبوده است.
وی تاکید کرد: ما هیچ کدام از قوانین بین المللی را زیر پا نگذاشتیم و خطای و تخلف بین المللی انجام نشده است.
طالبی مبارزه به قاچاق کالار را یکی از موفقیت های دولت عنوان کرد و گفت: در این دولت، قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار کاهش یافته است.
دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی در عین حال اظهار کرد: باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، همت بیشتری به خرج دهیم.
وی با بیان اینکه هر جا همت کرده ایم، کار بزرگ انجام داده ایم افزود: یک جای کار ایراد دارد و جای تعجب است که تاکنون جلوی قاچاق آنطوریکه باید و شاید گرفته نشده است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.